Prodaja pohištva z lepljenim lesom
Splošno

Prodaja pohištva z lepljenim lesom

Lepljen les, prodaja katerega se vrši zlasti v okviru pohištvenih izdelkov višjega cenovnega razreda, je danes zelo popularen material za opremljanje bivalnih prostorov. Zato se lepljen les prodaja kot vroče žemljice in vsaka mizarska delavnica ima svoje sete preš, s katerimi lahko ustvarjajo površine iz lepljenega lesa. Veliko večjih lesnih podjetij se je specializiralo tudi za masovno proizvodnjo plošč iz lepljenega lesa, ali pa raje izdelujejo manjše, a bolj kvalitetne zlepljence za svoje stranke po naročilu.

Trendi v pohištveni industriji narekujejo vrnitev masivnega lesa v pohištvene kose. Taki kosi so preprosti, a nežni na videz, zato ni nič čudnega, da se lepljen les prodaja zelo hitro. Za razliko od kuhinj, kjer vlažno okolje preprečuje razmah pohištva iz lepljenega lesa, pa so dnevne sobe, spalnice in drugi bivalni prostori zgodba zase. Pri opremi in pohištvu za te prostore se izdelek, ki vsebuje lepljen les, prodaja veliko bolje od konkurenčnih cenenih delov iz lesnih kompozitov, tudi če imajo ti malo nižjo ceno in furnir po zunanji strani za lepši izgled. 

Eden od razlogov, da se lepljen les prodaja tako dobro, je prav gotovo tudi zavedanje o trajnosti takih izdelkov. Iverka in drugi lesni kompoziti se s starostjo in mehanskimi obremenitvami veliko prej obrabijo, zato jih je potrebno sčasoma zamenjati. Medtem pa lepljen les, prodaja katerega še vedno raste, ponuja praktično doživljenjsko kakovost in se ne uniči zlahka. To ga dela zelo privlačnega za vse, ki svojega pohištva ne nameravajo zamenjati vsaki dve leti in jim je po drugi strani tudi mar za okolje. Proizvodnja lepljenega lesa je manj energetsko potratna kot proizvodnja lesnih kompozitov, zlasti pa se porabi bistveno manj kemikalij in lepil za nadaljno obdelavo izdelka. Zato je lepljen les stalnica v današnjem svetu pohištva, kjer je potrebno tudi razmišljati o trajnostni proizvodnji.