hitro hujšanje
Splošno

Hitro hujšanje ima privržence in nasprotnike

Hitro hujšanje je intenzivno zdravljenje, ki vključuje nižanje telesne teže, zmanjšanje obsega, izboljšanje tonusa, pospešuje metabolizem ter številne druge učinke. Privrženci hitrega hujšanja so mnenja, da je napredek znanosti vredno izkoristiti sebi v prid. Nasprotniki v hitro hujšanje pogosto ne verjamejo, ker se po njihovem čez noč ne more izgubiti odvečnih kilogramov.

Krajšanje procesa hujšanja z motiviranjem naravnih bioloških procesov

Primer naravnih bioloških procesov je odpiranje celice s tresljaji. Ob tem se sprostijo maščobe, telo jih deloma izloči, deloma porabi. Odvečne maščobe se skozi limfe izločajo z urinom. Koristne maščobe se na drugi strani v obliki trigliceridov izločijo v krvni obtok, kjer lahko koristijo kot vir energije. Takšen pristop lahko uvrstimo med hitro hujšanje, saj se maščobe izločajo bistveno hitreje in učinkoviteje. Obstaja še cela vrsta drugih procesov, ki jih stimuliramo z najrazličnejšo sodobno tehniko. Privrženci za takšno hitro hujšanje so predvsem navdušenci nad sodobnimi odkritji ter vsi, ki radi s pridom izkoristijo vsako minuto in priložnost za izboljšanje zdravstvenega stanja. Nasprotniki obratno hitro hujšanje prezirajo iz različnih razlogov. Nekateri preprosto ne verjamejo v sodobne pristope, drugi so privrženci naravnih pristopov brez pomoči tehnike, tretji si raje vzamejo čas in spremenijo življenjski slog, obstaja še cela vrsta drugih razlogov nasprotovanja hitremu hujšanju. Ali je hitro hujšanje pravilen ali slab pristop je stvar odločitve posameznika. Zagotovo je za vsakega posebej pravilna tista odločitev, ki jim ustreza, ne povzroča težav ter prinaša zadovoljive rezultate. Nič pa hkrati ni odveč dodatno mnenje ter prisluhniti drugemu, nasprotnemu mnenju. Pri tem seveda ne smemo trmasto vztrajat na svojem mnenju, ampak pustiti sogovornika z nasprotnim mnenjem do besede. Glede na slišano ter včasih tudi videno se nato lahko odločimo za upoštevanje ali zavrnitev. Alternative za hitro hujšanje so predvsem uravnoteženo prehranjevanje, omejevanje vnosa kalorij, izogibanje nekaterim živilom, uvajanje treh do pet obrokov v prehranjevalne navade, dovolj intenzivna telesna aktivnost in razni drugi pristopi. Več o hitrem hujšanju si preberi na blogu Linea Snelle.